Eerste week - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Lisanne Holman - WaarBenJij.nu Eerste week - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Lisanne Holman - WaarBenJij.nu

Eerste week

Blijf op de hoogte en volg Lisanne

10 Februari 2013 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Een hele goede avond allemaal.

De eerste week zit er alweer op. Een indrukwekkende week met ontzettend veel informatie.
Maandag zijn we begonnen met een korte kennismaking op beide afdelingen.
Ik ga namelijk stage lopen op de accounts en revenue afdeling. Dit gaat 3 dagen revenue worden en 2 dagen accounts.
Het valt onder een kantoorbaan, dus ik ben lekker het weekend vrij.
Na veel informatie gekregen te hebben, ben ik begonnen met een E-learning.
In de E-learning heb ik van alles geleerd over de keten thistle/guoman en alle veiligheidsvoorschriften.
Wat moet er gebeuren als er brand uit breekt, wat moet er gebeuren als er een ongeluk gebeurd.
Dit heb ik 3 dagen gedaan en toen was het eindelijk klaar.
Het was veel werk, maar ondertussen heb ik ook ander werk gedaan.
Weliswaar nog niet wat ik ga doen de komende weken/maanden, maar wel om een beetje een idee te krijgen wat me te wachten staat.
Als ik bij accounts werk, werk ik tussen allemaal jongens en dat is ook wel te merken. Niet alles is even geordend en ik mocht de eerste dingen gaan sorteren. Daar waren ze erg blij mij. Hun waren namelijk erg druk en er was nog niet zoveel tijd om mij dingen uitleggen over het gehele programma. Dat komt deze week werd mij gezegd, dus ik ben benieuwd.
Ik heb al wel me eerste dagelijkse taakje gekregen. Iets kleins, maar dat is een begin.
Bij revenue heb ik uitleg gekregen over het gehele systeem en waar ik bepaalde dingen kan vinden. Over de dingen die ik daar moet gaan doen, krijg ik ook deze week te horen.
Een andere verantwoordelijkheid die ik heb gekregen, is de verantwoordelijkheid over de kluisjes. Dit is een projectje wat een paar maanden geleden opgezet is en nu is het aan mij om er mee verder te gaan. Het is een klein projectje, maar het moet wel goed georganiseerd worden. Gelukkig heb ik daar genoeg hulp bij en wilt iedereen helpen.
Het zijn allemaal hele lieve en behulpzame mensen .
Voor ik het wist zaten de 5 daagjes werken er ook alweer op.
Een intensieve week, maar ook een erg gezellige week.
Een week waarin ik er achter ben gekomen dat mijn Engels echt bagger is en daar dus hard aan gewerkt moet worden.
Gelukkig staat iedereen er open voor om mij te helpen, dus ik hoop dat het snel allemaal wat beter mag gaan.
Toen kwam het weekend.

Zaterdag ben ik met 2 medeklasgenootjes naar Piccadilly circus geweest. Hier hebben we lekker gelunched en zijn we naar de grote M&M shop geweest. Iedereen kent die gekleurde M&M smarties wel. Soms met nootjes, soms gewoon en er zijn nog veel meer soorten. In deze shop was alles te kust en te keur. Alles wat je kan bedenken is in deze winkel te vinden met een M&M logo erop. Dit is een shop waar ik vast met de familie ook nog heen zou gaan.
Daarna zijn we naar Abercrombie & Fitch geweest. Deze winkel zit ook in Amsterdam.
Het is een kledingzaak waar alleen maar modellen mogen werken en de kleren zijn dan ook redelijk prijzig.
Als je binnen komt staat er gelijk een lekkere hunk voor je neus met een sixpack. Iedereen mag daarmee op de foto en die foto krijg je dan mee. Dit hebben wij uiteraard ook gedaan en de foto's heb ik opgehangen aan de muur. 's avonds hebben we eerst met een aantal stagiaires een drankje gedaan in de pub. Daarna zijn we nog met een aantal door gegaan naar een soort discotheek. Daar hebben we een prachtige avond gehad.

Zondag (Vandaag) hebben we lekker rustig aan gedaan en even uitgeslapen. Daarna zijn we met een aantal naar Trafalgar square geweest. Daar werd het Chinees nieuwjaar gevierd. Helaas was het erg regenachtig weer en waren we helemaal doorweekt. Uiteindelijk kwam dan rond 6 uur eindelijk het vuurwerk. Het was toch leuk om dat nog even te zien.

Nu duiken we zo het bedje in en dan begint morgen de nieuwe werkweek weer. Een week met nog veel meer informatie en weer veel Engels praten.
De foto's zal ik zo snel mogelijk proberen te plaatsen.

Liefsss

  • 10 Februari 2013 - 23:53

    Mariska:

    He Lisanne!

    Leuk om te lezen, erg spannend allemaal!
    Veel succes en heel veel plezier met je stage!

    Liefs

  • 11 Februari 2013 - 15:13

    Leanne:

    Veel succes deze week !

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lisanne

2 februari ben ik vertrokken naar Londen voor 6 maanden. Hier ga ik stage lopen in Thistle City Barbican.

Actief sinds 03 Feb. 2013
Verslag gelezen: 198
Totaal aantal bezoekers 18167

Voorgaande reizen:

25 Augustus 2014 - 05 Februari 2015

Management stage Cairns, Australië

03 Februari 2013 - 15 Augustus 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: