Heenreis & eerste dag. - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Lisanne Holman - WaarBenJij.nu Heenreis & eerste dag. - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Lisanne Holman - WaarBenJij.nu

Heenreis & eerste dag.

Blijf op de hoogte en volg Lisanne

03 Februari 2013 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Een hele goede avond allemaal,

Gisteren om kwart voor 9 is de bus vertrokken. Een heel uitzwaai committee. Op Utrecht kwam ik al 2 jongens tegen. 1 stapte uit in Brugge en eentje in Brussel. Ook zat ik bij 2 meisjes die ook naar Londen gingen. Daar heb ik veel meegepraat en maakte de reis toch nog wat gezelliger.
Die kerel die naar Brugge ging wat was dat een lozer zeg. Hij stonk.
En toen we in Brussel een lange stop hadden, begon hij te praten met een kerel die in drugs dealden. Wij wisten toen al hoe ver het was en waren blij dat hij er in Brugge uitging. Daarna hebben we veel gelachen. Toen we bij calais kwamen, gingen we de trein op. We vonden het met z'n drieen eigenlijk doodeng en waren ook weer blij dat we onder de zee door waren :$:$:$ Daarna moesten we nog een stukje. Ik denk dat we er wel 3 kwartier over gedaan hebben over van de buitenwijk van Londen naar binnen te komen. Toen werden we afgezet bij het Victoria Coach Station en moesten we opzoek naar een bank ! Jaajaa dat was makkelijker gezet dan gedaan. Met 2 koffers was dat best zwaar, maar we hadden een bank gevonden. Nadat we gepind hadden, splitsten onze wegen. Hun gingen met de metro en ik nam mooi de taxi. Taxi was makkelijk te vinden en hij zette me keurig af voor het hotel. Toen bracht de conciërge mij naar me kamertje. Hij wist de code niet en hij heeft wel een paar keer terug moeten lopen. Ik werd letterlijk gedropt voor me kamer en zoek het zelf maar uit. Gelukkig was mijn roommate er ook en hebben we even een praatje gemaakt en heb ik me koffers uitgepakt. Ik ben een beetje op tijd naar bed gegaan, want de busreis had me behoorlijk gesloopt.
Ik had heerlijk het klokje rond geslapen en was het tijd voor een nieuwe dag. 's middags heb ik ook de andere stagiaires ontmoet. Tot nu toe 1 Duits meisje en voor de rest alleen maar Nederlandse meisjes. We waren even naar een wijkje geweest waar niet zoveel toeristen komen. Hier niet zover vandaan. Daar zit ook de bioscoop, dus dat is natuurlijk niet geheel onbelangrijk. Nadat we terug kwamen heb ik even contact gehad met de operations manager waar ik ook het sollicitatiegesprek mee heb gehad.
Leuk om hem nu in het echt te zien. Mijn roommate blijft nog maar ander halve week, dus we hadden ook gelijk gevraagd of er iemand voor in de plaats komt. Hij zei dat ik een mannelijke roommate krijg en jawel uit Spanje !! Of het waar is weten we niet helemaal, maar daar zal ik volgende week achter komen. Zometeen lekker hapje eten en dan zullen we het wel verder zien. Morgen eerste werkdagje, dus dat is wel weer spannend.

Dit waren de eerste ervaringen. Het komende half jaar zullen er nog veel meer bijkomen. Via deze weg zal ik jullie van al deze ervaringen op de hoogte houden.

Liefs vanuit het prachtige Londen

  • 03 Februari 2013 - 18:51

    Arianne Kromhout:

    Hoi Lisanne,leuk om je verslag te volgen. Fijn dat je heenreis voorspoedig is verlopen. Heel veel succes morgen op je eerste werkdag,het gaat je vast lukken. Heel veel plezier in Londen,en ik volg je verslag!
    Groetjes Arianne

  • 03 Februari 2013 - 19:06

    Opa:

    Hoi Lisanne,ik ga je reisverslagen met spanning volgen-het komt allemaal goed-veel plezier in londen en we horen snel weer van elkaar.Doeiiiiiiiiiiiiiiii

    Opa.

  • 03 Februari 2013 - 20:09

    Jeanet V.d. Langemeen:

    Hey Lisan,
    Dit is leuk om te lezen.
    Succes morgen en Skype gauw weer.
    Kussss

  • 03 Februari 2013 - 21:29

    Leanne Holman:

    Hoi Lisanne, super om te lezen dat je goed bent aangekomen. Veel succes morgen en vooral veel plezier! We blijven je volgen. Adrie, Leanne, Mylene en Romy

  • 04 Februari 2013 - 00:00

    Marijke :

    You go girl!! Veel plezier!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lisanne

2 februari ben ik vertrokken naar Londen voor 6 maanden. Hier ga ik stage lopen in Thistle City Barbican.

Actief sinds 03 Feb. 2013
Verslag gelezen: 211
Totaal aantal bezoekers 18159

Voorgaande reizen:

25 Augustus 2014 - 05 Februari 2015

Management stage Cairns, Australië

03 Februari 2013 - 15 Augustus 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: